یک منبع از سازمان ملل متحد گفته است که کمیته اعتبارنامه سازمان ملل قرار است در خصوص نماینده دایمی افغانستان و میانمار در اول دسامبر تشکیل جلسه دهد. افغانستان از ۱۵ ماه آگست و فرار اشرف غنی از این کشور با بحران سیاسی مواجه شده و تاهنوز این کشور در بحران سیاسی قرار دارد. او […]

یک منبع از سازمان ملل متحد گفته است که کمیته اعتبارنامه سازمان ملل قرار است در خصوص نماینده دایمی افغانستان و میانمار در اول دسامبر تشکیل جلسه دهد. افغانستان از ۱۵ ماه آگست و فرار اشرف غنی از این کشور با بحران سیاسی مواجه شده و تاهنوز این کشور در بحران سیاسی قرار دارد.

او گفت: “این نشست در اول ماه دسامبر برگزار می‌شود”. این کمیته سالانه در خزان برای بررسی درخواست های همه کشورهای عضو در مورد اعتبارنامه نمایندگان شان در سازمان ملل را تشکیل جلسه می دهد و همچنان توصیه هایی در مورد آنها ارائه می دهد که با تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تصویب می شود.

این کمیته امسال مورد توجه ویژه رسانه ها بخاطر نماینده افغانستان قرار گرفت. پیش از این، طالبان، نامه‌ای را به سازمان ملل فرستاد که غلام محمد اسحاق‌زی دیگر نماینده افغانستان در این سازمان نیست. قابل ذکر است که سهیل شاهین به عنوان نماینده افغانستان در سازمان ملل از سوی این گروه تعیین شده است.

  • نویسنده : نظیفه نزهت
  • منبع خبر : سفیر نیوز