در حالی که هنوز بازی های جام جهانی 2022 قطر به پایان نرسیده است ویکتور مونتالیانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف تایید کرد که در جام جهانی ۲۰۲۶ که کانادا، ایالات متحده و مکزیک میزبانی آن را بر عهده خواهند داشت، در هر کشور برگزارکننده یک مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد. در اواسط جام جهانی ۲۰۲۲ […]

 در حالی که هنوز بازی های جام جهانی 2022 قطر به پایان نرسیده است ویکتور مونتالیانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف تایید کرد که در جام جهانی ۲۰۲۶ که کانادا، ایالات متحده و مکزیک میزبانی آن را بر عهده خواهند داشت، در هر کشور برگزارکننده یک مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.

در اواسط جام جهانی ۲۰۲۲ سوالات متعددی در مورد جام جهانی ۲۰۲۶ مطرح می‌شود. یکی از علامت‌های سوال اصلی در مورد قالب برگزاری رقابت‌هاست. ابتدا در مورد ۱۶ گروه سه تیمی بحث می‌شد اما با توجه به هیجانی که در قطر وجود دارد، می‌توان این ایده را تغییر داد و شاید ۱۲ گروه ۴ تیمی داشته باشیم.

به این ترتیب آزتک تنها ورزشگاه در جهان خواهد بود که برای سومین بار میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال است. در مکزیک , افتتاحیه در استادیوم آزتک خواهد بود.

ایالات متحده کشوری با بیشترین تعداد ورزشگاه است اما مطمئناً مراسم افتتاحیه و اولین بازی در نیویورک یا لس آنجلس خواهد بود. جدیدترین و چشمگیرترین استادیوم این کشور استادیوم SoFi است که در آن تیم های لس آنجلس رامز و لس آنجلس چارجرز در لیگ NFlL بازی می کنند. این ورزشگاه بیش از ۷۰۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و آخرین سوپربول در آنجا برگزار شده است.