زوج جنجالی بر سر حضانت فرزندان خود به توافق رسیده‌اند و ظاهرا خواننده کلمبیایی پیروز شده و پسرانش را با خود به میامی می‌برد. شکیرا خواننده معروف کلمبیایی و جرارد پیکه فوتبالیست اسپانیایی پنج ماه پس از اعلام جدایی اعلام کردند که بر سر حضانت دو فرزندشان به توافق رسیده‌اند. شکیرا و جرارد پیکه سرانجام […]

زوج جنجالی بر سر حضانت فرزندان خود به توافق رسیده‌اند و ظاهرا خواننده کلمبیایی پیروز شده و پسرانش را با خود به میامی می‌برد. شکیرا خواننده معروف کلمبیایی و جرارد پیکه فوتبالیست اسپانیایی پنج ماه پس از اعلام جدایی اعلام کردند که بر سر حضانت دو فرزندشان به توافق رسیده‌اند.

شکیرا و جرارد پیکه سرانجام در مورد محل زندگی فرزندانشان بعد از جدایی به توافق رسیدند. مذاکره این زوج برای تصمیم‌گیری در این مورد حدود ۱۲ ساعت به طول انجامید.

تیم حقوقی شکیرا در اسپانیا اعلام کرد که این ستاره پاپ کلمبیایی با جرارد پیکه، شریک سابق زندگی خود، بر سر حضانت دو فرزندشان به توافق رسیده است.

وکلای این زوج پس از پایان مذاکرات بیانیه‌ای به رسانه‌ها ارسال کردند و در آن تایید کردند که توافق حاصل شده و هم شکیرا و هم پیکه از این تصمیم راضی و خوشحال هستند. آنها همچنین اعلام کردند که تا چند ساعت آینده جزئیات این توافق در بیانیه‌ای منتشر خواهد شد.

بر اساس این توافق، میلان (۹ ساله) و ساشا (۷) به میامی نقل مکان خواهند کرد تا در کنار مادرشان زندگی کنند. شکیرا سال آینده همراه پسرانش، از بارسلون راهی میامی خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری درباره این توافق اعلام نشده است.

رابطه این دو چهره سرشناس حدود ۱۲ سال طول کشید و با حواشی مختلفی مواجه شد تا اینکه آن‌ها طی بیانیه‌ای در ماه ژوئن، پایان رابطه خود را به‌طور علنی اعلام کردند.

 

  • منبع خبر : آژانس خبری سفیر