انتشار عکسی از جرارد پیکه در کنار ایرینا شایک، نامزد سابق کریستیانو رونالدو در رسانه‌ها خبرساز شد. جرارد پیکه که خبر و حواشی خیانت او به شکیرا، خواننده مشهور هنوز داغ است هفته گذشته راهی شهر پاریس شد و یک عکس جنجالی گرفت. جرارد پیکه هفته گذشته برای تماشای یک مسابقه بسکتبال میان تیم‌های بسکتبال شیکاگو […]

انتشار عکسی از جرارد پیکه در کنار ایرینا شایک، نامزد سابق کریستیانو رونالدو در رسانه‌ها خبرساز شد. جرارد پیکه که خبر و حواشی خیانت او به شکیرا، خواننده مشهور هنوز داغ است هفته گذشته راهی شهر پاریس شد و یک عکس جنجالی گرفت.

جرارد پیکه هفته گذشته برای تماشای یک مسابقه بسکتبال میان تیم‌های بسکتبال شیکاگو بولز و دیترویت پیستونز راهی شهر پاریس شد. پیکه که بدون کلارا، نامزد جدیدش و تنهایی راهی محل برگزاری مسابقه شده بود لحظاتی در کنار ایرینا شایک، نامزد سابق کریستیانو رونالدو دیده شد و پس از بازی با او یک عکس یادگاری گرفت که به شدت مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفته است.

یه گفته رسانه‌های اسپانیایی، جرارد پیکه با وجود عکس گرفتن با ایرینا شایک و حضور در کنار دیگر سلبریتی‌ها اما در مجموع چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید. حدود 7 ماه پیش جرارد پیکه و شکیرا پس از 12سال زندگی مشترک به دلیلی که خیانت مدافع سابق بارسلونا عنوان شد، از هم جدا شدند . فرزندان این دو در حال حاضر تحت حضانت شکیرا زندگی می‌کنند.