دونالد ترمپ، رییس‌جمهوری امریکا که همچنان باور به باخت خود در انتخابات سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ را ندارد و حرف خود را درباره تقلب در انتخابات می‌زند، روز یک‌شنبه توییت کرد: انتخابات ما با میلیون‌ها و میلیون‌ها رای پستی فاسد انتخابات یک کشور جهان سومی بود. او نوشته است رییس جمهور قلابی! دونالد ترمپ نامزد […]

دونالد ترمپ، رییس‌جمهوری امریکا که همچنان باور به باخت خود در انتخابات سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ را ندارد و حرف خود را درباره تقلب در انتخابات می‌زند، روز یک‌شنبه توییت کرد: انتخابات ما با میلیون‌ها و میلیون‌ها رای پستی فاسد انتخابات یک کشور جهان سومی بود. او نوشته است رییس جمهور قلابی!
دونالد ترمپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده در توییتی نوشت: دادگاه عالی امریکا در قبال تقلب گسترده‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ رخ داد کاملا ضعیف و ناکارآمد عمل کرد. ما مدارک قطعی از تقلب داریم اما آنها حاضر نیستند بررسی کنند و می‌گویند “نه”! اگر ما انتخاباتی متقلبانه داشته باشیم، کشوری نخواهیم داشت.
رییس‌جمهوری امریکا اضافه کرد: میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا و جمهوری‌خواهان هیچ کاری نکردند و فقط می‌خواهند که زمان بگذرد. وزارت عدلیه، دفتر تحقیقات فدرال در قبال تقلب در انتخابات کاری نکردند. ترامپ ادامه می‌دهد: باید خجالت بکشید، تاریخ از شما یاد خواهد کرد. او در پایان نوشت: هرگز یاسی در کار نیست من شما را ششم جون در واشنگتن ملاقات خواهم کرد. دونالد ترمپ نوشته است یکی از جوانان نظامی که در افغانستان خدمت کرده به من گفت که انتخابات در افغانستان بسیار بهتر و امن‌تر از انتخابات ٢٠٢٠ امریکاست.