فرماندهی پولیس کابل با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده‌است که منسوبین پولیس فرماندهی امنیه این ولایت، با راه اندازی چندین عملیات اوپراتیفی، ۲۴ تن مظنون را در پیوند به انجام جرایم جنائی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت کرده‌اند. دفتر مطبوعاتی این فرماندهی امروز (دوشنبه، ۱۰ قوس) در خبرنامه‌ای گفته‌است: «منسوبین پولیس کابل با راه اندازی […]

فرماندهی پولیس کابل با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده‌است که منسوبین پولیس فرماندهی امنیه این ولایت، با راه اندازی چندین عملیات اوپراتیفی، ۲۴ تن مظنون را در پیوند به انجام جرایم جنائی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت کرده‌اند. دفتر مطبوعاتی این فرماندهی امروز (دوشنبه، ۱۰ قوس) در خبرنامه‌ای گفته‌است: «منسوبین پولیس کابل با راه اندازی چندین عملیات اوپراتیفی، ۲۴ تن مظنون را در پیوند به انجام جرم های جنائی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت نمودند.»

در این خبرنامه آمده است که این افراد به جرم حمل سلاح غیرقانونی، سرقت مسلحانه، ادعای قتل، سرقت منازل، چپاولگری موبائل و مشروب نوشی از مربوطات نواحی دوم، چهارم، ششم، دهم، شانزدهم، هفدهم و ولسوالی چهار آسیاب ولایت کابل بازداشت گردیده اند. خبرنامه افزود که از نزد افراد بازداشت شده چهار میل تفنگچه کمری بدست پولیس آمده است.این در حالی است که در این اواخر، شکایت ها از ناامنی ها در شهر کابل افزایش یافته است.

  • نویسنده : مریم متین
  • منبع خبر : هفته‌نامه سفیر