مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است. به نقل از دیلی میل، لیست کاملی از بهترین مکان‌ها در سال ۲۰۲۱ با توجه به سرویس مسافرتی آنلاین Skyscanner (اسکای‌اسکنر)، منتشر شده که مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است. بر اساس داده […]

مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است. به نقل از دیلی میل، لیست کاملی از بهترین مکان‌ها در سال ۲۰۲۱ با توجه به سرویس مسافرتی آنلاین Skyscanner (اسکای‌اسکنر)، منتشر شده که مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است.

بر اساس داده های اسکای اسکنر، هیچ راهی برای اجاره ویلا در این جزایر وجود ندارد و میله کردن در قلمرو آنها به موجب قانون ممنوع است. برای رسیدن به این محل زیباه، گردشگران نیاز به اجاره قایق یا خرید تور با هواپیما را دارند.

به علاوه، همانطور که کارشناسان متذکر می شوند، گاهی اوقات قایق های دارای مسافر مجوز شب نشینی در سواحل مجمع الجزایر را بدست می آورند. به گفته خبر نگاران، Houtman-Abrolios (هوتمن ابرولوس)، به دلیل داشتن آب‌های فیروزه ای، سواحل ماسه ای سفید و حیات دریایی غنی شناخته شده است و اغلب از آن به عنوان “جزایر گالاپاگوس اقیانوس هند” یاد می شود.

این مجمع الجزایر همچنین مورد علاقه‌مندان ماهیگیری و عکاسی از حیات وحش است، زیرا سالانه بیش از دو میلیون پرنده از ۳۵ گونه مختلف در آنجا لانه می کنند. علاوه بر این، دلفین ها، نهنگ ها و شیرهای دریایی در این منطقه نیز زندگی می کنند.

پیش از این در ماه نوامبر، کارشناسان مجله نشنال جئوگرافیک بهترین کشورهایی که ارزش بازدید برای گردشگران را در سال ۲۰۲۱ دارند، رتبه بندی کردند. بدین ترتیب گرینلند، قطب جنوب، دومنیکا، جورجیا، آرژانتین و ترکیه محبوب ترین ها در رده خوشگذرانی قرار گرفتند، در حالی که انگلیس، پرتغال، جزیره گوام، نیومکزیکو (ایالات متحده آمریکا)، اسپانیا، کوریای جنوبی اوکلاهاما (ایالات متحده آمریکا) و چین در عرصه فرهنگ و تاریخ برنده شدند.

  • منبع خبر : دیلی میل