یک عضو شورای ولایتی غزنی گفته است که در حمله انتحاری افراد گروه طالبان به یک پوسته امنیتی شاهراه کابل- غزنی هفت تن کشته و ۱۵ زخمی شده‌اند. خالقداد اکبری، روز یکشنبه گفت: حادثه شب گذشته در منطقه کوتل روضه در مرز ولایت غزنی با میدان وردک رخ داده است .زخمی‌های این رویداد توسط چرخبال […]

یک عضو شورای ولایتی غزنی گفته است که در حمله انتحاری افراد گروه طالبان به یک پوسته امنیتی شاهراه کابل- غزنی هفت تن کشته و ۱۵ زخمی شده‌اند.
خالقداد اکبری، روز یکشنبه گفت: حادثه شب گذشته در منطقه کوتل روضه در مرز ولایت غزنی با میدان وردک رخ داده است .زخمی‌های این رویداد توسط چرخبال به کابل منتقل شدند که حال دوتن از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
اکبری گفت که حمله با استفاده از یک تانک نوع هاموی به یک پوسته پولیس بزرگراه انجام شده و تاکنون شخص و یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
طارق آرین، سخنگوی وزارت د اخله افغانستان با تائید این خبر گفت که مهاجمان پس از انفجار می خواستند وارد پوسته شوند که با مقاومت نیروهای پولیس مواجه و کشته شدند.
پس آتش‌بس عیدقربان روز گذشته درگیری بین طالبان و نیروهای دولتی در ولایت بلخ در شمال افغانستان از سرگرفته شد و باعث کشته شدن ۱۲ عضو طالبان شد.

  • نویسنده : مسیح اسلام خیل
  • منبع خبر : هفته نامه سفیر