براساس گزارش‌های رسیده از استانبول، انفجاری در خیابان استقلال-منطقه پرازدحام مرکز این شهر کشته و مجروح بر جای گذاشته است. علی یرلی‌قایا، استاندار استانبول در توئیتر گفته بر اساس «گزارش‌های اولیه» ۴ نفر کشته و ۳۸ نفر هم زخمی شده‌اند. خیابان استقلال در مرکز استانبول قرار دارد که پرجمعیت‌ترین منقطه توریستی این شهر به شمار […]

براساس گزارش‌های رسیده از استانبول، انفجاری در خیابان استقلال-منطقه پرازدحام مرکز این شهر کشته و مجروح بر جای گذاشته است.

علی یرلی‌قایا، استاندار استانبول در توئیتر گفته بر اساس «گزارش‌های اولیه» ۴ نفر کشته و ۳۸ نفر هم زخمی شده‌اند. خیابان استقلال در مرکز استانبول قرار دارد که پرجمعیت‌ترین منقطه توریستی این شهر به شمار می‌رود و مراکز خرید متعددی در آن واقع شده‌اند.

مقامات ارشد ترکیه هنوز در خصوص دلیل این انفجار اظهار نظر نکرده‌اند. در ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، نیروهای امدادی به محل انفجار در «میدان تقسیم» این شهر در حال حرکتند و صدای انفجار از فاصله زیاد هم شنیده شده که دودی هم به هوا برخاسته است.

خیابان «استقلال» در مرکز شهر استانبول طی سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی مورد حملاتی قرار گرفته بود که داعش مسئولیت آن را پذیرفته بود.